Hogyan hagyjuk abba az idegeskedést?

Mediterrán stresszoldás

Mediterrán stresszoldás

Influenza

2018. március 03. - Dino Tibor

Mostanában nem találkoztunk, hol én vagyok beteg, hol ő, hol a gyerekek. Amikor én vagyok beteg, akkor örülök, mert lehet pihenni, lazítani, megnyugodni, olvasni. Amikor ő beteg, akkor idegeskedik, hogy jaj ezt nem tudom most megcsinálni, az marad el, otthonról dolgozik, másokat próbál rávenni arra, amit ő épp nem tud megcsinálni. Nekem 3 nap volt a betegség, neki 10 de a végén már betegen is megy, mert menni kell. Fáradt, levert, ideges.
Nehéz itthon valakit kizökkenteni az itthoni kerékvágásból.
De nem lehetetlen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://stresszoldo.blog.hu/api/trackback/id/tr6313711646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása