Hogyan hagyjuk abba az idegeskedést?

Mediterrán stresszoldás

Mediterrán stresszoldás

Itt a tavasz!!

2018. március 09. - Dino Tibor

Emlékszem húszegynéhány éve áprilisban, autóval vidékről hazafelé utazva, valahol Kulcs környékén vettem észre, hogy tavasz van. Akkoriban nagyon sokat dolgoztam, heti 6-7 napot, keveset pihentem. Családom nem volt a barátnőm is a karrierjét építette.
Akkor kiautóztam a Duna partjára, megálltam a víznél és eszembe jutott, hogy régebben ilyenkor mindig horgászni mentem. Végiggondoltam, hogy miért nem pihenek többet, megéri-e ennyit dolgozni? Persze szép új autóm van és mindenre jut, lakásom van huszonévesen, hitel nélkül. 
Akkor elhatároztam, hogy többet pihenek. Racionalizáltam a munkámat - a számítástechnika sokat segített - és kevesebb projectet vállaltam. Kevesebb lett a pénzem, de még úgy is bőven elég.
Nemsokra rá felmondtam, kivettem egy szabad évet, elutaztam Albániába és minden megváltozott.
Nyugodt lettem, stresszmentes.
Néha érdemes megállni egy kicsit.Ha nem is egy évre, de egy hétre mindenképp.

A bejegyzés trackback címe:

https://stresszoldo.blog.hu/api/trackback/id/tr5313727212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása